marți, 1 septembrie 2009

WE'RE BACK!!!!!!!!!!!!

Dupa doua saptamani pline de voiosie, iata ca ne-am intors acasa si vrem sa va povestim si voua despre aventurile noastre de pe taramul englez.
Asa cum banuiesc ca ati aflat deja si de la celelalte grupuri, programul nostru a fost foarte strans. Dimineata cursuri, dupa-amiaza activitati in campus sau excursii spre diferitele locuri turistice iar seara disco, karaoke, talent show sau bowling!

Asa cum va puteti imagina, ne-am distrat copios! Si am inceput in forta, mai intai cu o duminica intreaga la Alton Towers, unul dintre cele mai faimoase parcuri de distractie din Anglia! Paradisul copiilor, ce sa va spun! Este greu de descris in cate masinarii sofisticate, una mai incitanta decat cealalta, ne-am dat! Am facut o vizita si la faimoasa Fabrica de ciocolata a lui Charlie, iar mai apoi, am mers pana si la o piesa de teatru nemaipomenita, cu niste efecte speciale deosebite!










Sa nu credeti ca totul s-a terminat aici! Nicidecum! Urmatoarea noastra vizita a fost la Oxford, unde, in ciuda norilor amenintatori am reusit sa facem si punting si sa vizitam si multe alte lucruri, cum ar fi Radcliffe Camera, sala de lectura a faimoasei Bodleian Library, care gazduieste in jur de 9 milioane de carti, Martyrs’ Memorial si binecunoscutul Christ Church College, unde chiar o parte din seria Harry Potter a fost filmata.







V-am povestit despre evadarea din Anglia? Multe planuri am facut si in cele din urma am reusit. Pasii ne-au indrumat catre Cardiff, capitala Tarii Galilor, unde am gustat un pic de istorie si am vizitat Cardiff Castle si Millenium Stadium, mandria galeza in materie de sport, dar din pacate gazonul era si el plecat in vacanta!Dar, trebuie sa va spun ca oprirea cea mai de success a avut loc la unul dintre cele mai mari centre comerciale din Cardiff (St Davids Shopping Centre) unde toata lumea a reusit sa faca the shopping of a lifetime!







Dar sa nu credeti ca in campus am avut timp sa ne plictisim! Nici vorba! Pe langa activitatile traditionale, de genul fotbal, volei, tennis, badminton,tenis ne-am pus fortele la incercare pentru a le dovedi englezilor ca si noi stim sa jucam cricket sau lacrosse!







Iar unii dintre noi au incercat chiar sa devina arcasi de frunte, mai mai sa intre in competitie cu Robin Hood! Pentru ca romanilor le place sa fie in top, nici noua nu ne-a placut sa fim mai prejos si am rupt gura targului cu prestatia noastra la orele de curs. Cu mandrie va spun ca elevii romani au fost printre cei mai apreciati pentru dezinvoltura de care au dat dovada in a-si exprima liber parerea. Si cu totii am primit diplome de cinste cu care sa ne mandrim!
Desi cu mahnire in suflet ca parasim un loc minunat si prieteni noi , a venit si momentul plecarii! Insa, am plecat in style, petrecandu-ne o zi intreaga vizitand Londra si dormind o noapte la unul dintre cele mai comode hoteluri de la Heathrow Airport!




Bye-bye England and see you next year!!!!!!!!!!!!!!!!